Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online fundraising v České republice
Janíčková, Nikola ; Kunešová, Markéta (vedoucí práce) ; Šloufová, Romana (oponent)
Práce představuje téma online fundraisingu především na základě zahraniční odborné literatury. Z největší části se věnuje jeho nástrojům, ale seznamuje také např. s etickými zásadami či evaluací. Cílem práce je tak, kromě představení tohoto tématu české veřejnosti, identifikace úspěšných organizací na základě interpretace polo-strukturovaného dotazníku. Kromě toho se výzkum zaměřuje také na zjištění uplatnění předpokladů úspěšnosti v online fundraisingu mezi identifikovanými úspěšnými organizacemi, které nakonec doplňuje o inspirace a doporučení z českého neziskového prostředí.
Online fundraising and social media
Popova, Anastasiia ; Vaceková, Gabriela (vedoucí práce) ; Plaček, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma online fundraisingu a sociálních médií v charitativním dárcovství. Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je popsat vztah mezi nevládní organizací a dárcem, diskutovat o zdrojích, které si nevládní organizace a dárci navzájem nabízejí nebo požadují a analyzovat, jak se po uplatnění online fundraisingu mění ochota člověka darovat na základě online strategií použitých na sociálních médiích nevládními organizacemi. Tato bakalářská práce se zabývá případem české pobočky Amnesty International, konkrétně jejích Instagram účtem @amnesty_cz. Výzkumný vzorek tvoří 5 zaměstnanců Amnesty International Česká republika. Na základě přehledu literatury, 5 provedených polostrukturovaných rozhovorů a následné tematické analýzy shromážděných dat je možné dojít k závěru, že vztah mezi nevládní organizací a dárcem je špatně vyvážený, nevládní organizace potřebuje větší podporu dárce. Zjištění výzkumu rovněž uvádějí, že online získávání finančních prostředků zvyšuje aktivitu dárců. Představuji také nejlepší online strategie získávání finančních prostředků, které zvyšují aktivitu dárce. Předkládaná práce obsahuje také doporučení pro charitativní pracovníky a dobrovolníky, jak získat více peněz na sociálních médiích. Klíčová slova online fundraising, sociální sítě, nevládní...
Využití internetu ve fundraisingu nestátních neziskových organizací
Apoštol, Ladislav ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je analyzovat způsob, jakým nestátní neziskové organizace přistupují k využití internetu ve fundraisingu. Zjišťován je postoj nestátních neziskových organizací vůči tomuto médiu a také faktory, které tyto subjekty k využití internetu motivují. Autor pro účely naplnění cíle diplomové práce provedl kvalitativní výzkum formou polostrukturovaného rozhovoru, kterého se zúčastnili zástupci celkem deseti vybraných nestátních neziskových organizací. Výsledky ukazují, že nestátní neziskové organizace internet ve fundraisingu využívají, nicméně v jeho efektivitě existují značné mezery. Online fundraising pro žádnou ze zkoumaných nestátních neziskových organizací nepředstavuje významný zdroj finančních příjmů. Prostřednictvím internetu tak nestátní neziskové organizace spíše budují vztah se svými příznivci. Online fundraising je tedy chápán jako doplněk klasických metod, které v případě českých nestátních neziskových organizací převažují.
Internet jako nástroj komunikace neziskových organizací
Kopencová, Barbora ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Sluková, Petra Zia (oponent)
Diplomová práce popisuje možnosti využití prostředí internetu pro marketingové a fundraisingové aktivity neziskových organizací v České republice s důrazem na kvalitu webových prezentací neziskových organizací. Za tímto účelem je nejprve stručně představen neziskový sektor a jeho specifika. Dále jsou popsány možné způsoby komunikace v prostředí internetu s důrazem na možnosti komunikace neziskových organizací v oblasti online marketingu. Třetí kapitola se stručně věnuje formám fundraisingu a mapuje současné trendy online fundraisingu. Čtvrtá a pátá kapitola vysvětluje specifika využití webu a sociálních sítí. Dále jsou prezentovány principy kvality webových stránek. Poslední kapitola se zaměřuje na analýzu webových prezentací vybraných neziskových organizací z oblasti sociální rehabilitace. Analýza představuje pohled, z hlediska přístupnosti a použitelnosti, na stav webových prezentací neziskových organizací a také zkoumá využití tohoto prostoru pro komunikaci s uživateli a podporovateli.
Online fundraising a mikrofinancování v sociální síti a na Webu 2.0
Richterová, Daniela ; Kera, Denisa (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Identifikační záznam Richterová, Daniela. On line fundraising a mikrofinancování v sociální síti a na Webu 2.0 [Online fundraising and microfinace in the context of social networks and Web 2.0]. Praha, 2011. 102 s. Diplomová práce. Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví 2011. Vedoucí diplomové práce Mgr. Denisa Kera, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce charakterizuje online nástroje fundraisingu a mikrofinancování v kontextu fenoménu Web 2.0 a rozvoje sociálních médií. Cílem práce je analýza a hodnocení existujících webových filantropických portálů v zahraničí a v České republice. Pozornost je věnována teoretickému vymezení pojmů, principů a technologií Webu 2.0, platforem sociálních médií a jejich propojení s online filantropií. Vysvětleny jsou nové pojmy jako je crowdfunding, P2P lending a crowdsourcing. Analytická část práce je zaměřena na zhodnocení fungování fundraisingových sociálních webů Network for Good a GlobalGiving a mikrofinančních portálů Kiva a LoanBack. Z českých filantropických projektů jsou analyzovány portály Šance pro draha, myELEN, Daruj správně a Skutečný dárek. Důraz je kladen na zhodnocení projektů na základě míry integrace principů a technologií Webu 2.0. V závěru práce je navržena možná implementace získaných poznatků v českém...
Online fundraising v České republice
Janíčková, Nikola ; Kunešová, Markéta (vedoucí práce) ; Šloufová, Romana (oponent)
Práce představuje téma online fundraisingu především na základě zahraniční odborné literatury. Z největší části se věnuje jeho nástrojům, ale seznamuje také např. s etickými zásadami či evaluací. Cílem práce je tak, kromě představení tohoto tématu české veřejnosti, identifikace úspěšných organizací na základě interpretace polo-strukturovaného dotazníku. Kromě toho se výzkum zaměřuje také na zjištění uplatnění předpokladů úspěšnosti v online fundraisingu mezi identifikovanými úspěšnými organizacemi, které nakonec doplňuje o inspirace a doporučení z českého neziskového prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.